گزارشات مردمی :: اعتراض به عملکرد دادسراها

از آن‌جا که دادستانی کل کشور بر عملکرد کلیه‌ی دادسراهای سراسر کشور نظارت دارد و اطلاعات کسب شده از شهروندان می‌تواند مکمل این نظارت باشد، بنابراین شهروندان محترم می‌توانند در راستای ارتقای عملکرد دادسراها انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های خود درخصوص عملکرد دادسراهای سراسر کشور را در این درگاه مطرح نمایند.
برای پیگیری گزارشات ارسالی در این قسمت با شماره تلفن 38582108 - 021 تماس بگیرید.

1- فرم دریافت انتقاد یا پیشنهاد
شرح انتقاد یا پیشنهاد:
600 کاراکتر باقیمانده است.

2- فرم دریافت شکایت‌ها از عملکرد شعب دادسراهای سراسر کشور
چنانچه در یکی از شعب دادیاری، بازپرسی و یا اجرای احکام کیفری پرونده در حال رسیدگی و یا اجرا دارید و نسبت به عملکرد قضایی یا اداری شعب دادسرا شکایت دارید، میتوانید با تکمیل فرم ذیل و پیوست نمودن مدارک و دلایل درخواست خود را مطرح کنید.
لازم به ذکر است به شکایات مربوط به دادگاه و درخواستهای غیر مرتبط با دادسرا رسیدگی نمیشود.

مشخصات فردی
نام و نام خانوادگی:
نام پدر:
کد ملی:
شماره شناسنامه:
تلفن ثابت:
تلفن همراه:
ایمیل:
آدرس محل کار:
آدرس محل سکونت:
مشخصات پرونده
شماره 16 رقمی پرونده:
شماره 6 رقمی پرونده:
عنوان اتهامی:
سمت متقاضی در پرونده:
مشخصات دادسرا و شعبه
استان:
شهرستان/ بخش:
شعبه:
شرح شکایت:
1000 کاراکتر باقیمانده است.


مستندات و پیوست ها:




فایل های با حجم کمتر از 150 کیلوبایت قابل قبول هستند.


کد امنيتي:
 
امروز 6 تیر 1398     ساعت 08:33

سخن بزرگان

آیت الله مجتهدی تهرانی (ره ):

ملا علی همدانی رفت مشهد خدمت آقای نخودکی  و به ایشان گفت:مرا موعظه کن.ایشان گفت : مرنج و مرنجان.

گفت: خب مرنجانش راحت است .کسی را نمیرنجانم . اما مرنج را چه کنم ؟

ایشان جواب داد : خودت را کسی ندان .عیب کارما این است که ما خودمان را کسی میدانیم تا کسی به ما می گوید بالای چشمت ابروست، عصبانی می شویم حالا کسی اعصابش ناراحت است و تند صحبت کرده نباید شما ناراحت شوی .وقتی خودمان را کسی بدانیم از همه می رنجیم .

کلیه حقوق برای دادستانی کل کشور محفوظ است